YGS Kısa Sürede Nasıl Tamamlanır?

YGS Kısa Sürede Nasıl Tamamlanır?

Aşağıda YGS için kısa sürede neler yapabileceğini maddeli bir şekilde verdik. İnstagram’dan @sinavdostum hesabını takip ederek bu ve buna benzer paylaşımlara kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Madde: 1
2 ay yattık, gezdik, eğlendik ama tatil azaldıkça bi vicdan olmaya başladı bir yerlerde bi hata var diyorsun eminim şuan. Gel senle güzel bir şeyler yapalım 1 ayda yüzlerce adım atalım ne dersin?

Önce kendine bir söz vermeni istiyorum. Bu yazıdan sonra hiçbir şey geçmişteki gibi olmayacak. Senin hayallerin var ya kendine gelmen gerek öyle sadece yatarak doktor, hakim, mühendis ya da öğretmen olacağını sanmıyorsundur umarım?

Madde: 2
Şuandan itibaren dolu dolu 1 ayın var ve aklına geldikçe içini huzursuz eden YGS konuları. Etmesin kardeşim! Valla bak😇 Hemen şuan koş al gel bir kağıt kalem sana diyeceklerimi yaz🙏🏻 Önce seni en çok zorlayan dersleri bi düşün bakalım. Hepsi deme ama🙄 Bu dersler senin istediğin meslekle alakalı olsun (eşit ağırlıksanız matematik tarih gibi) Sonra bu derslerin konularını o kağıda güzelce yaz.

Madde: 3
40 konu oldu diyelim kaç günümüz var 30 “Ama bayram bayramda nasıl çalışcaz?” Bayramda çalışmayacaksın dur sakin🙏🏻 5 gün bayramı çıkardık 25 günümüz var. Bugünden itibaren başlayacaksın çalışmaya. Önce güzelce konuyu çalışacaksın gerek internetten gerekse elindeki kitaplardan. Sonra sana çok sıkıcı gelse de her gün en az 50 soru çözeceksin ve bu aktivite bayrama kadar devam edecek.

Söz mü?

Madde: 4
Ya güzel diyorsun da kalmış 30 gün ben nasıl yapayım imkanı yok yetişmez hiçbir şey diyorsunuzdur şimdi kiminiz. Şunu söylemek istiyorum. Denedin mi? Masanın başına geçmeden, eline kalemi almadan nasıl emin olabiliyorsun bu kadar. 30 gün daha yatmak bir şey kazandırır mı sana? Bu zamana kadar gezdin tozdun ne geçti eline? 30 günde 1 dersi bari güzelce bitirsek sadece tekrar edip soru çözmesi kalsa kötü mü olur?

Bak sinirlendim bian kusura bakma🙏🏻 Sen yeter ki iste denemeden yapamayız ki hiçbirimiz

Madde: 5
Bayramda tatil yapacağız oh rahatız diye sevindiniz dimi? O 5 günde tekrar yapacağız 10 gün çalıştığınız, özet çıkardığınız yerleri yanınıza alın. Akşama kadar bayram yapın eğlenin ama akşam yatmadan her gün 2 günün tekrarını yapın böylece 5 günde 10 günlük çalışmanın efsane bir tekrarını yapmış olacaksınız. Bayramdan sonrada aynen devam ediyoruz. Ta ki okul açılana kadar. Sonra mı? Sonra YGS senden korksun! Ben senin yanındayım😎

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir